Cuncezzione di loghi

Un logò, o logotipenote hè una cumpusizione figurativa chì serve per identificà visivamente, immediatamente, una sucietà, una marca, una associazione, una istituzione, un pruduttu, un serviziu, un avvenimentu o qualsiasi altru tipu d'organizazione per fà si cunnosce è ricunnosce da u publicu è i mercati à i quali hè destinatu è si distingue da altre entità in u listessu settore. I loghi sò mudelli registrati chì a so riproduzione senza autorizazione hè punibile cum'è falsificazione.

Cuncirnendu l'istituzioni publiche è l'amministrazioni, parlemu ancu di simbuli, armi o emblemi ufficiali chì figuranu nantu à scudi, sigilli o bandiere. Sò prutetti da un privilegiu di u putere publicu senza avè bisognu di esse registrati cum'è marca o mudellu cummerciale.

Un logotipu era à l'origine, in tipografia, una marca scritta aduprendu una tipografia speciale, è disposta in un modu particulare, ma leggibile. In l'industria automobilistica, dicemu monogramma, in u casu di u nome di marca piazzatu à u fondu di i veiculi.

U logò è u pittogramma ùn devenu micca esse cunfusi. Quest'ultimu hè un segnu chì a funzione hè di designà l'azzione o l'ughjettu chì raprisenta per dà accessu invece à una cosa, mentre u logò hè adupratu per designà piuttostu una persona.

Usu significa chì un graficu registratu hè ancu chjamatu "logò".

Un logò pò ancu piglià forme micca visive. Pò esse sonu, hè allora una questione di identità sana o logu sonu, o ancu olfattivu.


© MMXXIII Rich X Search. We shall prevail. All rights reserved. Rich X Search